jag är så smart

Datum: 2009-09-01 Tid: 20:54:07

Letade efter dörrnyckeln (som även leder till tvättstugan) nyss för att boka tvätt-tid. Hittade den ingenstans. Kom då på att jag hämtade postnyckeln när jag precis kom hem och hämtade posten, kanske glömde jag att ta ur nyckeln ur dörren då? Mycket riktigt! Där har den suttit ända sen klockan fyra idag. Smart, Tiss!

Iallafall fanns det en tvätt-tid imorgon, 19-22. Fy så trist tid, men det får vällan gå.

Har ju skrivit i bloggen innan att jag är så trött nufötiden. That's right! Somnade i soffan runt 17.30 och vaknade 20.30. Men med tanke på hur trött jag fortfarande är så kommer det inte vara några problem att sova inatt. Hoppas jag.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback