ingen rubrik

Datum: 2009-09-16 Tid: 20:21:59

En mucho bra dag idag, med facit i hand. Jobb, the same old story... Efter jobbet träffade jag Rach över en fika. Så nice! Vi har ju en del gemensamt just nu kan man ju säga. ;) Hennes man kom förbi också på slutet ^^

Och bland det bästa idag är ju ändå att jag har pratat i telefon med Veronika! Vi har inte haft kontakt på jag vet inte hur länge, men länge är det iaf. No details, men ibland är det sånt som händer. Man mister kontakten, men huvudsaken är att man hittar tillbaka någon gång. ^^

Oooh, nu ska jag mysa ner mig i soffan med en glass, lite godis och loooka! Good life!

(Förresten, jag ser skitfet ut i tröjan jag har haft på mig idag. Vissa kläder har ju den förmågan. Men jag har nog gått upp i vikt lite också skulle jag tro. Skit samma, lite mer värme i vinter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback