fräscha upp hyn

Datum: 2009-09-22 Tid: 18:07:10

Idag har jag jobbat, fikat med Emma och shoppat lite nödvändigheter. Prylar till hyn för att fräscha upp den inför höstrusket, ny deo, en ändlös halsduk och lite annat. Nojs!

När jag satt på bussen på väg hem såg jag en så jäkla lång kvinna med cape. Trodde att det var någon som hade hoppat upp på någon annans axlar ni vet!? Så som JD och Turk gör när de leker gigant-doctor i Scrubs? Eller som Bart och Milhouse gör i Simpsons när de vill komma in i serietidningsbutiken trots att de är portade? Aja, ni är la inte dumma, hoppas jag, så ni fattar nog. Jag känner mig lite knas i skallen iaf när jag inte kan förklara på något bättre sätt. Whatever.

Ska man hoppa in i en dusch och peela hela kroppen och sedan lägga ansiktsmask? Eller tar man det imorgon?

Här är ett kort på mig från när jag, Emma och Veronika hade tjejkväll

för en herrans massa år sedan. Hade ansiktsmask på mig och ett ex till mig

har lekt i ps med originalbilden. Snyggt värre va? Få tror att det är jag.

Vad tror du?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback