avsluta meningen

Datum: 2009-09-01 Tid: 16:47:50

Jag har insett att... allting kan förändras på bara nån sekund
Jag pratar... oftast bara en massa skit
Jag lyssnar på... det mitt humör känner för
Jag tycker om... när det går som jag vill
Min(a) bäst(a) vän(ner) är... grymma
Min första kyss var med... en Marcus, eller iaf första hångel
Jag avskyr när folk frågar... vad jobbar du med?
Kärlek... finns i många olika former
Jag kommer alltid att... vara morgontrött, i think
Jag är hemligt förälskad i... nobody
Min mobiltelefon är... knas, men go ändå
När jag vaknar på morgonen vill jag... fortsätta sova
Innan jag går och lägger mig... svär jag över hur mkt klocken blev
Just nu tänker jag på... om jag ska orka laga mat
Ikväll ska jag... se om det går någe bra på tv
Imorgon ska jag... jobba
Jag vill verkligen vara... mer motionssugen
Jag har aldrig haft... en könssjukdom
Det roligaste jag vet är... att umgås med dom jag tycker om
Dryck jag gillar är... loka
På kvällarna brukar jag... mest ta det chill
Den dummaste kommentar jag fått är... många
Den bästa kommentar jag fått är... att jag är en bra vän?
Jag ser fram emot... när våren kommer

Tagen från syrrans bilddagbok! Roligt tidsfördriv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback