090909

Datum: 2009-09-09 Tid: 22:39:21

Snart är denna dagen slut, och jag är nöjd med den! Blev ju frukost med Emma på Orion och senare träffade jag mammi. Blev en fika även med henne. Ush, gör jag annat än fikar? Nä, tror inte det. Men fika är mys iallafall. Kommer aldrig tröttna på det tror jag.

Imorgon är det jobb som gäller. Efter jobbet ska jag kanske träffa Rachel, beroende på hur hon mår. Hoppas, hoppas att hon mår bra!

Kom på nu att jag har inte fått en enda sovmorgon förutom i lördags (men då gick jag upp halv nio, så det räknas inte) och igår på över en vecka! Blir ingen förrän på måndag, osh vad jag ska sova då!!!

Säger godnatt med en bild från min brorsas facebook (ja, jag har också skaffat det nu)


Sötaste brorsonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback