kommentar

Datum: 2009-10-22 Tid: 22:09:36

Hade fått en kommentar av Alex (vet dock inte vem Alex, för varken länk till hemsida eller någon e-mail adress stod med) där han (eller hon) skrev att h*n tror att jag väntar en av varje i mitt inlägg "pojke eller flicka?". Det får vi verkligen hoppas att jag inte gör! Haha! En liten fis räcker gott och väl för mig. Stressigt värre annars ju.

Har börjat känna lite smått i magen nu. Typ nätta små fjärilar som fladdrar. Med andra ord inte mycket, men iallafall något. Längtar till den dag bebis ger mig en rejäl spark, så man får veta hur det känns! Någon mamma som kan förklara?

Kommentarer
Postat av: Mammi

Den första riktiga kicken kändes förvånande,,men sen ville man att det skulle kicka hela tiden,,gick med händerna på magen hela tiden typ :)

Datum: 2009-10-22 Tid: 22:18:31
Postat av: E.K

Vad roligt att du känner små rörelser, Håller med "Mammis" kommentar. Första riktiga blir man helt förvånad över (Glatt förvånad), sen har man händerna på magen hela tiden :)

Datum: 2009-10-23 Tid: 07:37:42
http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback