slöeri slöera

Datum: 2009-11-11 Tid: 16:48:54

Hemma igen efter dagens jobb. Ligger på mage med laptopen i soffan och bara slöar. Lite senare är det dags att börja rensa kläder och packa ner allt man tar med sig. Blir nog en jäkla massa som slängs, tror inte det kommer kunna gå att skänka bort nånting till UFF faktiskt. Antingen är det användbart (för mig), eller helt trash!

På tal om o slänga saker ska städskåpet gås igenom också. Där förvaras papperskassar med reklam och pappförpackningar. Det ska väck idag. Sen var det något mer jag tänkte att jag skulle göra idag, men minns inte. Kommer väl på det sen.

Vid sjutiden kommer Jojje upp på kaffe iaf, det har jag inte glömt! =) Folk får passa på att komma upp och kyssa denna lägenheten goodbye innan jag lämnar den så bjussar jag på kaffe (allmän inbjudan var det ja).

Nä. Slöa lite till, sen sätta igång! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback