papper hit och papper dit

Datum: 2009-11-24 Tid: 23:55:08

Uff! Har spenderat minst 3 timmar med att skriva en bilaga till försäkringskassan när det gäller havandeskapsledigheten. I ansökan ska man skriva i detalj vad man arbetar med, och det är svårt att komma på allt kan jag meddela er! Det ska låta grammatiskt bra, inte vara överdrivet men inte heller underdrivet, vara lätt att förstå och lätt att hitta de olika styckena. Eller ja. Det kanske inte alls behöver vara så, men enligt mig ska det se så bra ut som möjligt. Ska ringa chefen imorgon och be henne kolla på det tillsammans med mig. Hoppas det duger. Hon kan ju sånt hon.

Annars har jag varit på utvecklingssamtal med chefen idag. Gick finfint. Sen åkte jag upp till Sofia och tjötade massa skit. Har så mycket runt mig just nu så jag vet varken ut eller in vad jag gör. Men det löser sig la!

Och imorgon är det kvälls och nattjobb som gäller. Hoppas att det går bra, har ju fått ont i ljumskarna och bäckenbotten. Men man vet aldrig förrän man har provat. Går det inte bra, så gör det inte.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback