marabou vinter

Datum: 2009-11-06 Tid: 21:00:02

En smak av kardemumma, nejlika, peppar, ingefära, kanel och vanilj smakar precis som jul i choklad! Rekommenderar verkligen marabou vinter, så himla god!!!

Jag är öm i hela kroppen nu kan jag säga, vet inte vad det beror på. Blir det speciellt efter jag legat på mage, så det kommer jag nog inte kunna göra länge till. När jag ställer mig upp så tar det ett tag innan jag kan stå upprätt, och sen går jag som om jag skitit ner mig! Fast bara ett litet tag som tur är.

Så mina planer för kvällen är att ligga i sängen och kolla på tv, och proppa o mig min juliga choklad =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till lägenheten! :)

Datum: 2009-11-07 Tid: 09:47:03
http://sockertoppens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback