live my life, and i'll live yours, for a few days

Datum: 2009-11-26 Tid: 08:54:00

Någon som vill byta liv med mig några dagar? Jag orkar inte med flytt och försäkringskassa, internetleverantörer som ljuger och det ena med det tredje. Fixa allt åt mig så byter vi tillbaka sedan! ;)

Nej, skämt åsido. Vill inte byta liv, men det börjar bli lite mycket nu för en ensamstående gravid människa! Skulle va skönt om allt kunde lösa sig av sig självt. Förhoppningsvis så är det bara några få dagar kvar på eländet.

Har massa saker att fixa tills det är dags att jobba igen. Så det är väl bara sätta igång. Men först ska jag packa upp min kaffebryggare och njuuuta av en kopp kaffe (tänkte att jag skulle sluta dricka kaffe hemma, därför packade jag ner den).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback