hoppas hoppas hoppas!

Datum: 2009-11-05 Tid: 22:02:52

Helt slut efter denna dan kan jag ju säga! Har gått på helspänn hela tiden för att jag väntat på beskedet om lägenheten, men det kom aldrig. Hon ville iallafall ha numret till värden här för att se om jag skött mig, så det måste ju betyda något positivt iallafall? Vet att jag har skött mig och finns det någon anmärkning så är det skitsnack! Har inte haft några fester och hyran har blivit betald i tid.

Hoppas på att få svar imorgon. Har hon inte ringt innan lunch så ringer jag henne =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe. Vi ska åka och köpa hem mera tvål..tror vi köpte typ 4 st sist. Igår ställde vi fram den ljusrosa, typ jordgubb o mjölk? Den lukta jättegott!



Bloggen kan man alltid pilla med.. får se om jag hittar någe kul..

Datum: 2009-11-06 Tid: 09:50:47
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback