fullt upp idag!

Datum: 2009-11-04 Tid: 16:49:45

Ojoj, sicken dag! Efter min kvälls och natts jobb kom mammi och hämtade mig. Vi käkade frulle på Orion, sen åkte vi till hennes kompisar på Hulta. Därefter bar det av till Göta för att kolla på en lägenhet. Jag vill ha deeen! Håll alla tummar ni har på att jag får den, då jäklar har ni en glad Tiss kan jag lova. Dock finns det andra intressanter, men dom skiter vi. Lägenheten är min, så är det bara!

Efter lägenhetsvisningen gick vi till Sarah som hjälpte mig att scanna in mina ultraljudsbilder. Nu har jag varje bild på A4 fotopapper och dom har jag ramat in i svarta ramar. Blev väldigt fint! ^^ De ska upp på väggen sen. Min bebis! Komsi komsi till mammi!

Käkat i Knalleland har vi gjort med. På Young Thai, så gott! Sen åkte Sarah och hämtade sin fisonge Amanda så åkte vi alla ut till mammi. Amanda är en riktig liten busunge, så jädrans söt! Så full fart har det varit.

Nu blir det bara till o slöa resten av kvällen. Mammi gör hamburgare med bröd, sketagott =)

Höörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback