dumma människor, men trevlig kväll ändå

Datum: 2009-11-15 Tid: 02:08:00

Ibland blir man så irriterad på folk. Nån smart jäkel har påstått att jag är ute på fester och söker efter en pappa till mitt barn. Ja, men eller hur! En fest är det första stället jag skulle leta på! Jävla miffo.

Dessutom kan inte en kille och en tjej vara bra vänner, för det kommer sluta med att man blir tillsammans. Jaha, men varför har vi inte redan blivit tillsammans då? Dumma människor det finns!

Förutom dessa två korkade grejer har jag haft en trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: HeiDi

Antar att det är mig du syftar på, sa aldrig att du är ute på fester och letar efter en pappa till ditt barn. Jag känner inte dig såpass väl att jag kan säga nåt om vem du är eller vad/om du letar efter nåt. Sa bara vidare det som jag själv har fått höra, det var aldrig något illa menat. Känner ju som sagt inte dig å vet inte om d jag fick höra var sant heller, men man vet ju inte om man inte frågar eller hur? Sen så är det väl klart att tjejer å killar kan vara kompisar, har själv flera killkompisar utan att det betyder mer än just kompisar. Så hoppas att du hade en trevlig kväll trots att det blev missuppfattningar

Datum: 2009-11-15 Tid: 08:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback