barnprogram

Datum: 2009-11-12 Tid: 18:01:07

Någon som minns detta barnprogrammet? Lady lovely locks =)
Blev påmind om det pga en bekant o hans kompis hade kollat på det.

Och det får mig att minnas ett annat program som jag försökt komma på namnet på i flera år, men jag kommer inte på det. Är också en blond flicka och hon har en collie, bor på en stor gård och om jag inte minns fel så fanns det ett stall/ ladugård. Nån som vet vilket barnprogram jag menar?

***
Update;
Efter ihärdigt letande på google så hittade jag det! =) Candy Candy hette det programmet! Minns ni? Fast vettesjutton om det är nån collie inblandad nu. Får kika lite mer på youtube! =)

Update fem minuter senare;

Jag hade fel!! Det jag sökte var Sandybell! ÄNTLIGEN! (tyckte väl att candy candy inte riktigt stämde)


Kommentarer
Postat av: Martina

Lady Lovelylocks och pixiesvansarna! Jag hade såna små hårspännen!! HAHAHA Underbart :)

Datum: 2009-11-12 Tid: 19:57:38
http://martinadoesntsmoke.blogg.se/
Postat av: Malin Lundin

klart man kommer ihåg lady lovely locks ^^

Datum: 2009-11-12 Tid: 23:09:19
http://essessce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback