09-11-05

Datum: 2009-11-05 Tid: 17:48:25

2 julklappar blev det. Båda till syster-yster! ^^ Känns skönt att ha det klart åtminstone. Köpte lite annat smått och gott till mig själv med: 3 pumptvålar för 10kr/st (äpple, blåbär och björnbär), en ögonskugga, en juldörrmatta och lite godis! ^^

Jag och mammi åkte upp till Sarah sen som bjöd på kaffe och nybakade bullar. Jösses vad gott! Därefter åkte vi till mammis kompisar. Och så har jag käkat middag med Emma. Träffat massa people idag! ^^ Sofia kommer troligtvis upp hit på kaffe lite senare med =)

Innan jag mötte upp Emma så köpte jag några lotter och skickade upp till pappi. Det är ju fars dag på söndag, och blir han rik så delar vi hoppas jag. Skrev iallafall en lapp om det o la i kuvertet.

Har inte fått något svar om lägenheten än, men jag kan lova att det ser ljust ut! Fortsätt att hålla tummarna!


Kommentarer
Postat av: Therese

Antar att du köpte tvålarna på rusta;)

Datum: 2009-11-05 Tid: 21:15:10
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback