tatuering

Datum: 2009-03-23 Tid: 21:17:32

Jag fastnade verkligen för Quem dii diligunt, adolescens moritur som betyder "Den gudarna älskar dör ung". Därför ska jag tatuera in den latinska texten på min vad till minne av Moa. Kimpah ska hjälpa mig med typsnitt och utformning och kontrollera att texten är till 100% korrekt  =)  Han är så snäll, min bror!

Jag och Moa snackade om att skaffa en vänskapstatuering i kinatecken när vi gick i gymnasiet (tillsammans med våra dåvarande pojkvänner). På något sätt känns det som att detta är ett sätt att göra det på. Känns bra! Jag brukar ju säga att Gud tar tillbaka de finaste änglarna först, och så är det verkligen i detta fallet. Går inte en dag utan att jag tänker på henne!

Moa har betytt så himla mycket i mitt liv, och oavsett hur lång tid det kunde ta mellan gångerna vi pratade så stod vi ändå varandra lika nära. Längtar till den dag jag får träffa henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback