uppsala idag igen

Datum: 2009-03-11 Tid: 18:37:14

Idag har jag träffat Alexandra inne i Uppsala. Var längesen man sågs nu och det var jäkligt nice att träffa henne igen. Bland annat käkade vi på Cupido där man kunde sätta ihop egna sallader. Det var mums! =) Gick i lite affärer också. Blev sugen på ett par jeans jag såg, men jag får inte köpa nya kläder innan jag har satt igång med att gå ner i vikt igen, med synbart resultat. Lite som att bestraffa mig själv för min slöhet den senaste tiden. Simon har berättat att det är lika farligt att vara fysiskt inaktiv som det är att röka. Läbbigt!

Erik gjorde oss sällskap lite senare, men då hade jag fått så ont i magen att jag nog inte var nå vidare till sällskap. =( Snäll var han iallafall och skjutsade hem mig så jag slapp trängas på tåget.

Om en stund kommer min faster Inger och dricker lite kaffe. Hon är väldans bra att snacka med, diggar henne skarpt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback