tröttmössa!

Datum: 2009-03-20 Tid: 19:33:11

Håhåjaja, säger jag bara. Vad trött jag är! Gick upp 9.15 idag för att hjälpa mammi och ile att städa ur stugan. Fick en massa dricksglas, champangeglas och annat köksgeråd av dom, så nu har jag rensat lite i skåpen här. Ut med fult och onödigt och in med fint och nödvändigt ^^ Var väldigt noga med att tänka både en och två gånger vad man behövde och inte, blir lätt att man drar på sig massa skiiit. Tog två ramar också, gröna och fula var dom. Men ska måla om dom, jag vill ju bli duktig på sånt! Ankan ska för övrigt få bli min personliga fönsterputsare, en riktig hejare på fönster var han i stugan. Han är så snäll, den där Ankan! =)

Skulle sitta fint att sova en timme eller två (somnade vid ett inatt), men se det går inte. Får besök snart och då vankas det vin! Får se vad som händer under kvällen om man bara sitter här eller åker nånstans. Hemma låter bäst just nu tycker jag, men det kommer säkert ändra sig, jag vet ju hur jag funkar! ;)

Nej, ligga i soffan och glo på tv får det bli nu tills besöket kommer. Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback