today dårå

Datum: 2009-03-19 Tid: 22:44:51

Jag är 8 604 dagar gammal. Det ni =)

Idag har jag umgåtts med Özkan, min bekanta (säger man så?) från Varberg. Vi lekte dektektiver lite smått, inte en chans att han hade kommit så långt utan mig! Jag känner mig faktiskt ganska så smart!

Nu ska jag snart sova, imorgon ska jag och Ankan åka ut till stugan och hjälpa mammi och ile att städa ur stugan. Och säga hejdå till den, dom har ju sålt den och överlämnar nycklar o så på måndag. Will miss u, stugan! We had so much fun together! =( Hade jag haft råd hade jag köpt den själv, och om jag hade haft körkort.

Natti!


Längtar till sommaren så man kan sitta och leka i sanden!
Fängsla den galne skeden Rutger.
Och dricka kaffe, of course! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback