telefonjävel

Datum: 2009-03-19 Tid: 11:13:25

Min mobiltelefon är helt störd. På mindre än fem minuter har den startat om sig själv två gånger. Ibland startar den om sig mitt i ett samtal. Vart fan är den där jävla garanti-lappen?

Fick besök inatt vid ett-tiden av Sonny som var kaffe och tjötsugen. Mer sånt! Spontanitet gillar jag.

Drömde mardrömmar inatt. Jag, min bekant E.K och hennes pojkvän och några till låg och sov i ett rum i ett hus där det var fest. Plötsligt kommer det en finsk man (honom är jag faktiskt lite rädd för i verkligheten) och bråkade på E.K och hennes karl, det blir ett jävla liv och till slut nästan slagsmål. E.K och hennes pojkvän var tvugna att krascha fönstret och hoppa ut från andra våning för att komma ifrån honom. Men mig gjorde han ingenting, för han kände Ile (mammas man). Märkliga drömmar, var iaf så stökig dröm att jag till o med vaknade av den.

Nu ska jag skriva en ny "att göra"-lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback