stööörd

Datum: 2009-03-09 Tid: 22:09:43

När jag skulle packa min väska igår tog det flera timmar att klura ut vad jag skulle ha med mig på en resa på fyra dagar. När jag beställde biljetterna tog det en dag att bestämma resesätt. Efter att ha valt buss tog det en halvtimma att bestämma om jag ville ha ensamsäte eller sitta bredvid någon.

När jag väntade på bussen i Borås fick jag ångest, och när jag skulle köpa tågbiljett från sthlm-knivsta fick jag nästan panik. Stod och skakade och var misstänksam mot precis varenda människa som gick förbi.

Jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort de senaste dagarna. Huvudet är helt borta. Men i stora drag har jag bevittnat Rachels och Daniels vigsel i rådhuset, jobbat och firat Emmas födelsedag med bowling.

Imorgon är det dags att ta farväl av min vän.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kramar till dig idag!

Datum: 2009-03-10 Tid: 19:11:58
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback