sjukskriven

Datum: 2009-03-17 Tid: 22:24:26

Var till läkaren idag, blev sjukskriven i två veckor och fick insomningstabletter. Han trodde att om sömnen rättar till sig så underlättar det nog resten av mitt mående. Han ordinerade också att göra saker som jag tycker om och motion. Bra läkare, han peppade mig! Minst en promenad om dagen och simma så ofta jag orkar ska det bli.

Har börjat städa balkongen också, känns gött att få tummen ur och göra något. Hann inte klart, men ska spola golvet en gång till och tvätta möblerna imorgon. =) Kolla efter tvättid också så jag kan tvätta stolsdynorna. När våren väl kommer på riktigt vill jag ha en fin balkong så man kan sitta ute och dricka kaffe ^^ Och tända ljusslingan som går längst balkongräcket på kvällen, mys!

Ankan kom hit idag och sprayade mitt nyckelskåp svart, blev fräscht! Även om skåpet sitter lite snett. Hehe :P

Nu är jag faktiskt tillräckligt trött för att sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback