rubrik?

Datum: 2009-03-19 Tid: 15:12:47

Åkte till Knalleland tidigare, i brist på annat att göra, och köpte lite hobbyfärg för att måla plåtkrukan som jag köpte till balkongen igår, en sån som man hänger på väggen. Kände för att måla dit ett hjärta och massa små, men det blev sådär. Men det var rätt roligt ändå att sitta på balkongen och pyssla lite. ^^

På bussen på väg hem från Knalleland ser jag en Sajja som går i stan. Ringde henne och vi tog en fika här hos mig. Trevligt med spontansaker, som sagt =)

Nu ska jag sätta mig och läsa "Mormons bok". Kom två mormoner igår och knackade på dörren, berättade lite och gav mig den boken. De frågade om de fick komma tillbaka, så de kommer hit idag vid sextiden nånting. Jag är ju så nyfiken av mig, så ska bli intressant att höra vad de har att säga. Ska fråga också om det är sant som ryktena säger, att mormoner lever i polygami (månggifte) och i kollektiv. Berättade om när jag blev döpt av misstag (länk) och de lovade att någonting sånt inte skulle hända. Det får vi verkligen hoppas, jag kan ju inte vara hur religiös som helst, liksom!

Sen kommer en bekant från Varberg hit idag. Blir trevligt trevligt =)

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback