helt okej dag

Datum: 2009-03-16 Tid: 21:34:25

Idag har varit en av de bättre dagarna. Orkade plocka undan lite, och Ankan som är så snäll dammsög åt mig! Han krävde bara pannkakor som betalning. Bra deal, minsann! Har även fått upp några tavlor i hallen, Elvis of course =) Nu ska jag bara klura ut vart mina andra tavlor ska upp nånstans. Och min hylla vill jag också ha upp =) Lite Tiss-prägel på stället!

Var ut till mammi idag också, firade syrran lite. Köpte med oss prinsesstårta, men åt den halvfryst. Inte så gott, men tårta ska det vara på födelsedagar, sådeså!


Imorgon blir första jobbdagen efter min lilla minisemester. Vet inte vad jag tycker om det. Men efteråt ska jag iallafall simma, nu får det vara nån måtta på latheterna! Ska packa väskan snart och ställa den i hallen så jag bara behöver ta med den till jobbet imorgon. Sen ska jag vårstäda min balkong så den blir lika fin som förra våren =) Oj, så fin den var då, eller hur?



Nu ska jag mysa ner mig i soffan med lite sudoku =) Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback