hello

Datum: 2009-03-18 Tid: 11:19:36

Vaknade upp vid nio och kände mig utvilad. Skönt! Sitter och njuter med en kopp kaffe och planerar dagen lite smått. Blev dock lite besviken när internet inte funkade tidigare, men grannen hjälpte mig. Jag är ju satans oteknisk! Grannen sa något om att internet skulle börja fungera snart när han gick, men han stängde dörren och fortsatte prata, så jag hörde inte det sista. Haha!

Snart tänkte jag gå iväg till chefen och lämna läkarintyg, sen får man se vad man hittar på. Känner bara för o pyssla här hemma idag. Städa klart balkongen såklart, och byta sängkläder står iallafall på listan. =) Vad kan man mer göra?

Blev glad när jag zappade på tv:n och såg Dr. Snuggles på barnkanalen, nostalgi! Norpan, den lilla musen, är förjäkla rolig =)

Ha en bra dag! Solen skiner ju!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha en fin dag du med! Underbart med sol! :)

Datum: 2009-03-18 Tid: 11:58:24
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback