gränslös kärlek!

Datum: 2009-03-22 Tid: 23:25:19

En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?" Pappan svarar "Ja" och de springer sin första maraton tillsammans. En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och pappan svarar igen "Ja, min son", och de gör sitt andra maraton tillsammans. "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning) Och pappan svarar igen "Ja"

Ord är överflödiga, titta på videon =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, jag blev verkligen gråt färdig när jag såg denna video.. Helt underbar bara!!



Så jag tänker faktist kopiera den till min blogg om det okey?!! Säg till annars!! // Lena

Datum: 2009-03-28 Tid: 19:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback