yo dudes and dudettes!

Datum: 2009-06-24 Tid: 10:12:43

Gissa vad jag gör!? Surfar hemma, wohoo! En jäkla massa krångel har det varit och det har krävts att alla nerver sitter där de ska. Men nu funkar det. Fast inte trådlöst, men det får någon hjälpa mig med att fixa. Så nu blir bloggningen bättre =)

Grattis till lillebror Kim som fyllde 21 år igår, och grattis till min barndomskompis Tessan som fyller 24 år idag (gamla särring)

Annars har jag väl inte mycket att uppdatera er med. Har semester nu, förjäkla skönt. Så nu blir det bara till att göra vad som faller en in.

Jappjapp, men vi hörs! Nu ska jag läsa alla bloggar jag inte kunnat följa regelbundet (skulle jag läsa allt skulle jag få sitta till nästa år). Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback