så go kväll!

Datum: 2009-06-26 Tid: 00:48:30

Haha, Sofia och Jossan är faktiskt inte så illa som det låter i föregående inlägg :P Om ni läser kommentaren till inlägget så förstår ni varför jag gillar dom. Storvuxna tjejer med distans! Finns inge bättre =)

Efter jag skrev senast har jag vart till systemet och varit hos Marco och druckit lite. Sen åkte vi ner till stan och lyssnade på The Boppers, bra gubbar.












Marco drog på krogen och jag tog mina foppatofflor och gick med Jajja till stadsparken. Snacka om att känna sig gammal! Alla var yngre än mig och jag kände att jag inte hade något gemensamt med nån typ :P Men "det blir alltid bättre framåt natten" (värre enligt Björn Skifs). Men det blev bättre. Träffade massa roligt folk =)

Nu är jag hemma och ska sova. Ska faktiskt ha en riktigt bra semester och köpa öl det första jag gör när jag vaknar =) Vissa gillart, vissa inte. Jag älskart! Alkohol är en del av min semester ^^ Hoppas bara kontot tillåter. Men har hört att lönen kommer nu!? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback