nu är det bra!

Datum: 2009-06-28 Tid: 14:57:43

Ahfan, nu är det slutdrucket för ett tag. Helvete, vad illa! Måndag, torsdag, fredag och lördag. Nej, nu får det vara bra. Noooog, I say! Men igår var rolig. Satt vid stranden med lite folk och pimpla cider, sen drog jag till Peter. Därefter till Asien, stanna ett tag o sen tillbaka till Peter. Men han o Larry blev så jäkla fulla så jag skulle dra hem. Då träffar jag Andreas på bussen och följer med till Brassan. Shit pommes! Het jag var i mina adidas-shorts och foppa-tofflor! Fast var ju faktiskt inte meningen att dra ut. Men att man får komma in så!? Ska det verkligen vara så!? Bra, tycker jag iofs, jag gillar ju icke att klä upp mig. Dumjäveln själv gick till baren utan tofflorna på fötterna, och vad händer!? Ja se på fan. Glassplitter i fötterna. Härligt. Sucksuck. Duktig idiot. Kanske ska bli fakir?

Nej, nu ska jag dö lite igen, orkar inte leva idag. Återuppstår imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback