hey folks!

Datum: 2009-06-01 Tid: 19:53:49

Idag märker jag att jag inte har fått överdrivet mycket färg från solningen igår. Men det får la gå. Men verkade som att jag fick solsting eller nåt igår. Mustela kom in på en kopp kaffe och jag hade sån skallebank! Men den gick över sen. Rachel m. dotter och hennes kille kom på spontanbesök, så vi drack kaffe på gården =) Så niice. Sonny kom förbi med innan jobbet. Det är nice med flera besök på en dag! ^^

Snacka om att jag är bra! Drog och simmade idag, riktigt stolt är jag =) Orkade till o med 50 minuters simning non stop, det ni! Fast träningsvärken kommer nog va grym imorgon, men det kan jag leva med. Då vet man iaf att man gjort något ^^

Daisy fick valpar idag också, 2 stycken, men en var tyvärr döfödd. Längtar iaf tills jag får se den lille som överlevde! =)

Well, antar att vi hörs lite senare. Är hos Emma nu, ska kolla Färjan och skriver väl mer i pauserna ^^ Bye!

Kommentarer
Postat av: Therese

Säkert jättesöt!



Elvis blev pappa häromdagen, till 9st!

Datum: 2009-06-02 Tid: 16:29:23
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: mammi

hihi,,tur att du inte har kommit,,för du skulle ta me den hem,,den lilla råttan,,sååå sööööt!

Datum: 2009-06-02 Tid: 18:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback