hej igen

Datum: 2009-06-19 Tid: 13:18:02

Trevlig midsommar på er allihopa! Är hemma hos mammi nu, fullt hus äre. Mammas kusin, hennes karl, min syssling Jeanette och hennes dotter är här och hälsar på =) Riktigt nice! Lite dåligt väder är det allt, men det får väl gå. Ska snart åka hem till Koffa och grilla. Men det blir nyktert för min del, jobbar imorgon.

Blev så sur i måndags när jag sa till min chef att jag ville ta ut två semesterdagar iomed att Jeanette och dom skulle komma hit. Det är ju inte ofta man träffar dom när de bor utanför Uppsala. Ville vara ledig lördag och söndag så jag kunde ha lite mera tid att umgås med dom. Chefen svarade att det var lite sent påtänkt, att sånt ska meddelas två veckor innan. Ja, men det är ju lätt när jag fick reda på detta i lördags liksom! Hon skulle iaf kolla på det, men senare säger hon att det kommer inte gå att lösa. Hon försökte inte ens! Visst, förstår väl att det inte är det lättaste att lösa, men förfan, man kan väl ändå prova? 

Går på semester på måndag, och det ska bli förjävla skönt! Ska släppa allt vad jobb heter och bara vara! 4 juli är det dop för lilla Viggo, måste ut och leta present =) Nånting annorlunda ska det va, inge smycke eller nåt sånt vanligt. Förslag? Sen tionde juli åker jag och mammi till Finland till sommarstugan. Ska bli riktigt skoj! Vi tar båten över, så nu jäklar ska jag och mammi shaka våra lurviga! 

Det var väl det. Inge internet hemma fortfarande, och jag funderar faktiskt på att inte skaffa nåt heller! ;) Tänk egentligen vad man slösar tid vid datorn!?

Tjingtjing!

Kommentarer
Postat av: Therese

4 maj har ju redan varit;)

Datum: 2009-06-20 Tid: 22:25:45
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback