årets första dopp?

Datum: 2009-06-24 Tid: 11:47:07

Snart bär det av till stranden med Rachel, Daniel och lilla Elita. Får väl se om man tar årets första dopp i sjön. Har ni badat än? Det har ju inte varit något riktigt sommarväder förrän nu, såklart att det väntade tills jag fått semester =) Mina assnygga Crock's flipflops (som är skrikrosa och skrikgröna) får pryda mina fötter idag =)

Sen när jag kommer hem ska jag fota lägenheten så ni får se hur det blev med nya soffan. Har även fått upp mina Elvis och Marilyn-tavlor, och Jojje (Mustela) hjälpte mig få upp en vägghylla. Så lite nytt är det här ^^

Haha, två kompisar frågade om Mustela är en tjej. Någon mer som fått uppfattningen om det? Iaf kommer jag skriva vad han numera kallas, Jojje, när jag nämner honom i bloggen igen.

Lite mer kaffe, sen åks det till badet! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback