ännu en fin dag

Datum: 2009-06-25 Tid: 12:19:23

Solen skiner, jag har duschat, sitter med en kaffe och smågluttar på "Sjunde himlen". Hur många säsonger finns det av det programmet egentligen? Präktig prästfamilj med en särskild inriktning i varje avsnitt. I detta fall: Det är fel att stjäla och man ska inte fuska i skolan. Undrar om programmet hade ett positivt inflytande över hur amerikanska föräldrar uppfostrade sina barn... Hm. Jaja.

Idag ska jag försöka ta mig ner och handla hem lite mat och även gå på systemet. Ikväll är det ju första torsdagskvällen här i Borås och The Boppers uppträder. Vet inte om jag har hört något av dom, får youtuba. Har ett par alternativ på sysselsättning av kvällen, får se vad det blir.

Måste bara slänga in en video på pappi och några elever på skolan där han jobbar. De hade avslutningskonsert och pappi blev tillfrågad om att sjunga en låt. Med tanke på att de bara hann repa tillsammans en gång så låter det bra! Ljudet är rätt kasst, men vad tycks om farsgubben min? =)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Hehe,,gubben rockar än,,hihi

Datum: 2009-06-25 Tid: 12:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback