vafan!?

Datum: 2009-07-21 Tid: 16:45:46

Haha, Emma påminde mig nyss om msn-konversationen som jag la upp här inatt. Knappt så att jag minns den. Men jäklar vad väck man var, jösses! Aldrig mer försöka vara vaken efter jag tagit en insomningstablett!

Jag har inte rökt något på hela dagen, jag är så jäkla bra! Har inte ens tagit en snus ^^ Stolt är jag, men fan vad jag vill röka. Känns det inte bättre om två veckor så lägger jag ner skiten att ens försöka. Emma leker nån jäkla Jesus eller nåt. "Tiss, jag förstår om du vill röka. Mina händer vilar på dina axlar, mina händer förstår din känsla. Mina händer tror på dig" och så lägger hon händerna på mina axlar. Knasjänta!

Uhuuuu vad jag vill ha en cigg! NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback