schkål *host*

Datum: 2009-07-22 Tid: 21:44:23

Här går jag runt och super på hostmedicin, nån som smakar lakrits som jag fick av Emma sist jag var sjuk. Gör det hela lite bättre med hostan. Skönt! Lagade plättar till middag, efter många timmars samlande av krafter, men fick inte behålla allt. Jäkla hosta!

Det konstiga är att nu mår jag bra igen, kommer bara någon enstaka host då och då men det kan jag leva med. Fortfarande inte rökt. Jag måste erkänna att jag har funderat på att tända en cigg för att känna smaken, om det smakar som innan eller om det redan har blivit äckligt. Men jag ska inte. Det blir ju bara dumt!

Imorgon jobbar jag kväll och natt, mina sista pass för veckan. Som tur är jobbar jag inte själv vilket vi annars gör på kvällen, för imorgon är det torsdag och det innebär uppträdande på stan. Min brukare vill oftast gå ner dit för o kika, och då är det enklare om vi är två ^^

Jag ska faktiskt sova snart. Är trött idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback