okänd orm

Datum: 2009-07-07 Tid: 21:58:26

Nu under kvällen har vi ätit såå gott! Ugnsstekt kött, klyftpotatis, vitlöksbröd och sallad. Jag och Monika avnjöt det med rött vin. Mumma! Efter maten vilade vi magarna lite sen blev det marängbomber. Lyxigt värre =)

Har kikat lite på MJ's minnesstund, den var fin. Missade dock när "Will you be there" framfördes. Då var vi över till grannen på ormjakt. Grannen hade en orm i en buske som visade sig vara en svart snok, men vi trodde det var en huggis först. Då vill man inte gärna plocka ner den med händerna.

Måste ju bara gratulera min brorson Viggo också, det har jag ju glömt. Viggo ska bli storebror! Så grattis till Kimpah och Mia också! Hoppas graviditeten går bra och att orken finns för två småttingar framöver =) Men det ska nog gå bra! Pojke eller flicka? Själv tror jag flicka.

(Jag saknar dina kramar, A)

Kommentarer
Postat av: Therese

Men shit! Undra hur många barn dom kommer få.. jag gissar på 23! Hälsa grattis så mycket! :)

Datum: 2009-07-09 Tid: 09:49:59
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback