nu drar jag!

Datum: 2009-07-01 Tid: 10:24:39

Ligger och väntar på att bror ska komma och plocka upp mig. Vi ska ju dit idag, första gången jag får se deras hem. Skojskoj! På lördag är det dop. =)

Sen på söndag åker jag till Uppsalatrakten och hälsar på folk, ska försöka träffa så många som möjligt. Och den tionde juli bär det av till finland, så kommer inte vara hemma på ett bra tag nu. Väskan är fullpackad och jag undrar om jag har glömt något!? Det gör man alltid, på någe märkligt sätt!

Nej, får ta en vända i lägenheten och kika runt lite, och fixa allt annat som ska vara klart innan jag åker. Vi höres =)


Denna skitungen är det som ska döpas =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback