mycket rökskrivande blir det

Datum: 2009-07-20 Tid: 23:19:23

Nu har jag borstat tänderna, och man får inte förstöra nyborstade tänder med rökning.
Imorgon när jag väntar på bussen ska jag skona den jag sitter bredvid från att tvingas lukta på min stank.

Ska nog försöka tänka så i de vanliga situationer jag är i där jag brukar röka. Har satt upp en lapp på balkongdörren. "Du har faktiskt slutat röka" står det. Bara för att påminna mig om det imorgon bitti när jag vaknar :P Efter jag ätit får jag tänka att en cigg förstör matsmältningen eller nåt liknande. Ändra mina tankar helt enkelt.

Nu ska jag sova. Natti!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Faaaan vad duktig du är!!! Hejar på dig! ^^

Hoppas allt är bra!

Datum: 2009-07-21 Tid: 14:00:14
http://axls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback