min semester so far

Datum: 2009-07-05 Tid: 23:44:27

Nu har jag varit hos brorsan och hälsat på. Riktigt skoj har vi haft! Första dagen bland annat åkte vi massa folk till ett badberg där man kunde hoppa ner i vattnet från höjderna 3, 6, 8, 10, 12 och 16 meter. Riktigt nice! Jag var den första i vattnet från tio meters höjd. Klå det ni =) Hoppade från 8 meter också. Känslan i magen när det suger till. Like it! Till och med mammi min hoppade från 10 meters-klippan. Tänk er, en tant på 45 år som hoppar. Hardcore! Annars har vi slappat och bara haft det gött, badat massor. Det vill säga alla förutom mammi då. Hon har slitit med smörgåstårtor till dopet i massa timmar. Och dopet var väldigt fint, hoppas på att kunna lägga in bilder snart, ska bara få dom skickade till mig. Vi har iaf badat nästan varje dag och njutit av mammi's goda mat. Ingen dag där var vi mindre än åtta personer som sov i huset. Gillar sånt jag när det är mö folk! Lite alkohol har vi fått i oss med. Gillar Kimpah's kompisar jag, trevliga prickar!

Nu är jag hos pappa, åkte med brorsans Rimbo-kompisar hit. Det är inte gott för rumpan att sitta bak i en skåpbil på ett däck i 25 mil, haha! Men resan hit var rolig iaf, Jimmie och Dave är riktigt sköna människor. Ska vara här fram tills på onsdag, sen bär det av till Karli i Uppsala. Sen på fredag kryssar jag och mammi till finland =) Uppdaterar när jag kan.

Kommentarer
Postat av: elisabeth

åå hade så gärna vilja komma. sambon var tvungen att jobba, och mamma ville inte åka tåg sen =(. fast de var iof rysligt dyra suck du måste lägga upp bilder! skulle vara kul att åka och hälsa på dig någon gång =) kram

Datum: 2009-07-10 Tid: 02:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback