långväga besök ^^

Datum: 2009-07-24 Tid: 15:13:28

Nu är jag såå nöjd med denna dan hittills! Har fått mycket gjort och ändå haft tid till att slöa och vila upp mig med. Men städa vad nödvändigt, min familj från Knivsta kommer ju hit idag =) Pappa fyller 50 imorgon så vi ska till Liseberg. Fegispappa flyr Knivsta och all uppvaktning ;) Men glad att de vill komma hit då så jag också kan vara med och fira!

Väntar på bussen, ska ner och handla lite käk och sånt. Fast mest frulle-grejjer, jag antar att vi käkar ute under helgen. Detta kommer bli så myys! Tråkigt bara att jag inte visste att de skulle komma när jag sa ja till ett ledigt dagspass på söndag. Men det får la gå ändå.

Vi syns och hörs, kamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback