hemma hos karli

Datum: 2009-07-09 Tid: 11:54:53

Nu är jag hemma hos Karli. Helt själv, för han jobbar. Han har inte ens en tv, han har inte hunnit köpa en sen han och hans flickvän gjorde slut. Men bra barn roar sig själva! =)

Spenderar lite tid med att försöka gå in ett par skor som jag tänkte ha på kryssningen, köpte tre par skor från skopunkten igår. Det är inte det enklaste att gå in dom men jag hoppas att de blir bra tills det är dags imorgon. Från o med imorgon blir det dött här i bloggen, ingen dator i stugan inte!

Igår åt jag och Karli på min favorit-kina, sen gick vi på Ice Age 3. Den var braa! Men jag måste se den i 3D med. Det enda minuset var att filmen hoppade på duken ibland. Störande!

Nu är frågan om jag ska åka in till stan eller om jag ska vänta tills A slutar jobba så jag kan prata med honom i telefon. Kommer ju inte bli så mycket när jag är i finland. Vi får se. Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Vad köpte du för skor då?

Och vem är A? :P

Datum: 2009-07-09 Tid: 13:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback