hemma från liseberg

Datum: 2009-07-25 Tid: 23:19:48

Jag är fortfarande rökfri! På Liseberg gick det bättre än förväntat att inte röka, även om jag sniffade lite extra om en rökare var i närheten. Dock kan jag säga att när familjen blev oense om vi skulle åka karuseller eller om vi skulle skita i det blev jag irriterad som in i bängen! Bara för att det var långa köer så ville de inte slösa den tiden. Då ville jag röka kan jag lova. Vad gör man annars på Liseberg liksom? Men en bläckpenna och frenetiskt klickande på toppen blev min räddning. Tack penna! Men det blev ett par karuseller iallafall =)

Men det har varit mycket trevligt större delen av tiden de har varit här och på Liseberg. Inatt hade jag babblat i sömnen: Vad händer om sju veckor? hade jag sagt. Ingen som helst aning. Haha! Nu är familjen på väg till Knivsta igen, de skulle åkt imorgon egentligen men jag sticker ju till jobbet tidigt. Så detta blev bra. Jag ska sooova!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

vad duktig du är! kram

Datum: 2009-07-26 Tid: 00:44:08
http://www.swedish-lis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback