hej och hallå!

Datum: 2009-07-08 Tid: 11:54:03

Sista dagen här hos Knivstafamiljen. Om några timmar drar jag till Uppsala. Jag och kramis-Karli ska käka på kinarestaurang och gå på bio ikväll. Ice Age 3 blir det. Hoppas den är lika bra som den verkar. Ska försöka hinna träffa farmor och farfar också innan jag åker härifrån, men pappa håller på och lagar låset på bilen. Så vi får väl se hur det blir med det. Kan ju ta sin lilla tid.

Skönt att veta att folk i Borås saknar en iallafall. Får rätt många meddelanden där kompisar frågar när man kommer hem igen. 18onde eller 19onde landar jag hemma. Minns inte riktigt vilket datum det är.

Det är så skönt att vara på resande fot och träffa massa folk man inte sett på ett tag. Slippa vardagen i Borås och bara vara och göra vad man vill. Gör ni något särskilt i sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback