hej igen

Datum: 2009-07-20 Tid: 21:21:14

Jag har ju rökt i tio år. Tio års förgiftande av min kropp som har gett mig dålig kondition, äcklig lukt i käft, kläder och hår. Mina lungor vill jag inte ens tänka på hur dom ser ut. Fast egentligen borde jag se dom, se hur äckliga dom måste vara. Svarta och såriga!? Sedan har vi ju faktorn på hur mycket pengar jag har lagt ut på de jäkla cancerframkallande pinnarna. Jag skulle inte ens våga gissa! Många nätter har jag vaknat av att jag har hostat mig halvt fördärvad, nästan spytt, pga att halsen varit full av slem. Nej, jag har tagit ett bra beslut! Nu får det fanimej vara nog.


Såhär lär mina lungor se ut >_<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback