hej hallå!

Datum: 2009-07-29 Tid: 14:10:20

Ligger fortfarande i sängen och har en redig slappardag. Lyssnar på Kings of Leon via Spotify och har det gött. Gick och la mig runt sex imorses nämligen, fick fikabesök runt 03.00 inatt. Alltid lika nice med nattfikor. Synd bara att det är så ovanligt!?

Om en stund kommer Jojje (Mustela, men han kämpar som tusan att bli av med det och bli kallad Jojje) på kaffe. Måste även ringa Anticimex om mina små myr-vänner. När jag pratade med värden sa han att jag skulle köpa myr-dödar-medel och strö ut så skulle han kolla på det när han kommer hem från semestern, men jag känner att jag vill ha det ordentligt gjort. Då får det hellre kosta lite mera, faktiskt. Igår när jag sprayade med fläckborttagningsmedlet så har jag inte sett någon levande myra utanför golvlisten, men jag vågar inte tro på att dom är borta.

Annar har jag inte mycket att säga. Jobbar 07.30 - 23.00 imorgon. Jösses! Men det ska nog gå bra.

Puss hej, från rökfria Tiss den nionde dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp myrdosor, mycket effektivt! Finns säkert i livsmedelsaffären, annars på nåt byggvaruhus tex Bauhaus! Kram/ Inger (faster :p)

Datum: 2009-07-29 Tid: 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback