heippa!

Datum: 2009-07-10 Tid: 10:36:15

Nu har man packat färdigt och är redo att åka in till stan för att sen åka till sthlm. Men orken finns inte riktigt än. Men får la ta mig i kragen, här kan jag ju inte sitta hela dagen. Rimstuga!

I sthlm ska jag försöka träffa Emma, och förhoppningsvis Jonas. Beror på när han slutar jobba. Men det blir nog bra. Emma är ju där nu för att kliva på båten hon ska arbeta på idag. Vi har inte setts sen.... när var det?

Jaja, dags att sätta fart! Kram och tjo! Sista uppdateringen innan jag befinner mig i grannlandet. Vi hörs när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: moa :)

vem emma?

är det lolas? :D <3

Datum: 2009-07-11 Tid: 10:44:42
http://www.moajansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback