haj på daj!

Datum: 2009-07-27 Tid: 22:31:04

Igår drack jag vin. Och när man dricker alkohol vill man röka. Och jag försökte. Gick inge bra. Eller så kanske man ska säga att det gick bra, för det smakade skit! Så det blev bara 3 bloss. Vissa kallar detta för bakslag, men inte jag. Det blev en vinst, för nu undrar jag inte hur det smakar längre och nu vet jag att jag inte vill röka mera.

Vi var några stycken ute hos mammi och drack lite smått igår. Mycket trevligt! Även om jag snavade och slog volter ner för trappan och Peter ramlade från altanräcket raklång ner i buskarna ^^ Båda vi är totalt blåslagna idag!

Ush! Ikväll när jag kom hem tände jag lampan i hallen och höll på att skita ner mig! Ser en stor svart fläck på golvet vid toalettdörren, som bara blir mindre o mindre. Ser efter ett tag att det är myror (en del med vingar) som försvinner fort som fan in i ett hål i golvlisten vid toadörren. Det blir att kontakta värden det första jag gör imorgon när jag vaknar. Fyfaan så äckligt! Och läskigt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

0.o

Datum: 2009-07-28 Tid: 14:52:27
http://axls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback