...

Datum: 2009-07-29 Tid: 15:48:04

Nu har Jojje åkt. Han är så snäll, hjälpte mig att torka upp de döda, äckliga myrorna! Och döda en nattfjäril, och en silverfisk. Vad fan bor jag i för lägenhet egentligen!?!? Jag har det inte smutsigt eller så. Visst, lite skit i hörnen, men inte värre. Fattar inte!

Har pratat med Anticimex nu iallafall. De myrorna med vingar kunde man tydligen inte sanera väck. Konstigt. Sen blev hon nyfiken på de pyttesmå röda/orangea myrorna. De skulle inte vara inomhus tyckte hon. Ska iallafall prata med värden igen och se vilket bolag föreningen har när det gäller såna här saker. Att betala ur egen ficka skulle jag inte göra, enligt henne.

Har inte sett en levande myra nu på ett tag iallafall, så får väl hoppas att de gett sig iväg. Och aldrig mer kommer tillbaka!!! Ska köpa silikon och täta hålen med iallafall, men det får bli på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback