vin vin vin!

Datum: 2009-01-02 Tid: 17:59:00

Nu sitter jag och slappar med ett glas vin vid datorn. Ska snart hoppa in i en välbehövlig dusch! =)

Shitdude-Martina kommer hit snart också och gör mig sällskap i vindrickandet, sen ska vi till Asien och härja lite. Jäklar att jag har fastnat där igen, men det har blivit mycket roligare med den nya delägarn och folket där är så goa ^^ Me like, and when me like something you know... <-- Så snackar jag ibland utan o tänka på det. Helt osammanhängade och grammatiskt fel. =)

Nepp, dricka upp vinet och sen plaska i duscha! Ha en skojsig kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. Jag vet faktiskt inte.. men kanske 10?

Datum: 2009-01-03 Tid: 15:27:24
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback