utvilad

Datum: 2009-01-04 Tid: 21:38:03

Har varit hemma hos mammi från igår till idag. Mustela var så snäll o körde mig. Det är hur skönt som helst att vara ute hos mammi, man blir verkligen utvilad. Inga störande ljud av trafik eller annat buller och bång. Härligt!

Imorgon är det dags för jobb igen, men blir en kort vecka för mig. Mån-ons. Passar perfekt nu tycker jag =) Dock har jag lönesamtal med chefen på torsdag, men det tar ju inte så lång tid.

Jag vill få upp en hylla på väggen som jag har. Vill ha ett Marilyn och Elvis-podium typ =) Heter det podium? Ingen aning. Väldigt bra att man använder ord som man inte kan!

På torsdag ska jag träffa Veronika och Jessica, det ska bli hur kul som helst. Och sen på kvällen ska jag äntligen få träffa Peter igen! Evigheter sedan!!! =) Me is happy :P

Kommentarer
Postat av: Therese

Nervöst med lönesamtal. Hur mycket högre begär du?

Datum: 2009-01-05 Tid: 16:36:57
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback